Wednesday, September 26, 2012

5. Geleneksel Pulya Festivali ve Uluslararası Aysergi Pulya Karikatürcüler Buluşması

  Bu yıl 5.si düzenlenen festivale konuk sanatçı olarak katılmak üzere 16-23 Ağustos tarihlerinde Kıbrıs'taydım. Festivalin bir parçası olmak, festival adına etkinliklere katılmak benim için büyük bir onur oldu. Festival'e Kosova'dan Agim Krasniqi ve Gani Sunduri, Kıbrıs'tan Mustafa Tozakı, Arif Albayrak ve Serkan Sürek katıldı. Oldukça renkli ve hareketli geçen festival süresince karikatür için ayrılan özel bölümde 40 ülkeden 53 çizerin 80 eserinden oluşan bir sergi ve konuk sanatçılar için ayrılan standlarda özel sergileri ile 3 akşam canlı portre çizimleri de yapıldı. Canlı portre çizimlerine ilgi oldukça yoğundu. Toplam 52 çizim ile oldukça yorucu ama bir o kadar da keyifli saatler geçirdim. Orada geçirdiğim 7 gün 7 geceden sonra İzmir'e eğlenceli ve unutulmaz anılarla dönmeme vesile olan sevgili Serkan Sürek'e, Mustafa Tozakı'ya, Arif Albayrak'a, değerli eşi Alev Albayrak'a, ayağındaki rahatsızlığa rağmen her akşam festival alanına gelerek bizlere eşlik eden sevgili Sibel Tozakı'ya, bizi 2 gün evlerinde Kıbrıs yemekleri ile ağırlayan sevgili Sevcan Çerkez ve eşi Mustafa Bey'e bir kez de buradan sonsuz teşekkürler ediyorum. Ayrıca bu olağanüstü etkinliği düzenleyen Yeniboğaziçi Belediyesi Başkanı Cemal Biren'i ve emeği geçen herkesi tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.




































No comments: