Friday, December 6, 2013

Greetings from İzmir to Philadelphia!


8 hours ago in Philadelphia there was the awards ceremony of Caretoon Contest which I have won Grand Prize. After the announcement of the results this short video of me was shown to the national audiences.
Even if I couldn't  physically be there, I joined  the ceremony with a video and I had the opportunity to say hello to the national audiences. :)))

8 saat önce Philadelphia'daki Büyük Ödülünü kazandığım Caretoon yarışmasının ödül töreni vardı. Sonuçların açıklanmasından sonra ulusal katılımcılara bu kısa videom izletildi. Fiziken orada olamadıysam da ses ve görüntü olarak törene katıldım ve katılanlara merhaba deme fırsatı buldum. :)

"Merhaba! Jüri üyelerine ödül için teşekkür etmek istiyorum. O benim için büyük bir onurdur.

Söylemeliyim ki benim herhangi bir yarışmaya katılmamda etkili olan konusudur. Bir web sitesinde The National Liberty Museum 'un ( Ulusal Özgürlük Müzesi) Caretoon yarışması duyurusuna rastladım. Konusu beni derinden etkiledi. Tüm dünyada ve ülkemde yaşanan acı olaylar "Köprüler İnşa Etme" nin toplumsal yaşantımızda ne kadar önemli olduğunun kanıtıdır. Din, dil, ırk ayrımı gözetmeksizin halklar arasındaki duvarları yıkarak köprüler inşa etmek, öncelikli hedefimiz olmalıdır. Çünkü insanların hak ve özgürlükleri doğrultusunda barış içinde yaşamaya şiddetle ihtiyaçları vardır.

Bu ödülü kazanmış olmak kariyerimde büyük bir adımdır. Gelecekte daha fazlasını yapabilmek için beni cesaretlendiriyor.

Son olarak böyle büyük bir organizasyonu desteklediği için American havayollarına teşekkür etmek istiyorum.

İzmir'den Philadelphia'ya selamlar! "

No comments: